Sjuker

Blir ju fan aldrig riktigt frisk!!! Tråkigt, hoppas jag är frisk på julafton bara :) i fredags var jag med c och hade det jätte bra :) sen lördag blev det decemberrocken :) det var fan as grymt! Träffade min saknade elon :) och sen blev det massa annat crap ;) haha känns som om en del människor inte så välkomna hit längre! Kommer bli skönt att kunna fira nyår utan att någon idiot sabbar den :) i söndags hade vi match, men jag spelade inte! Blev förlust! Sen var det match i Måndags också, blev vinst.. Sköönt! Love My team!!!!! Sen nu har jag lov, riktigt behövligt! Tänkte åka in till stan med mamma och pappa idag, om dom vill ha med mig :) dom ska handla julklappar :) hihi jag har bara en kvar att köpa :) sen är jag klar yes!!! Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0