;BARN <3

EN UNDERBAR DAG PÅ FÖRSKOLAN!!! hihi hade en del barn som var sjuka förra veckan då jag började så träffade dom inte fören idag , as gulliga verkligen! dom tyckte min tandställning var riktigt intressant, "få se igen, cooolt :o", så lät det i en kvart kanske, underbara barn de där :) är så glad att jag började praktisera där, har kommit lite närmare min faster som jobbar där också, vilket är roligt tycker jag!

för tillfället sitter jag med en handuk på huvudet hemma hos hjärtat, han gymmar så väntar på honom :) varit i stan med pappa en snabbis idag också vi köpte täcken,kuddar,väv till badrumsväggen mm, var roligt det med. men jag verkligen HATAR bauhaus, så jävla stort & tråkigt, kan man inte fixa det lite roligare, lider med alla barn som måste följa med sina föräldrar dit!! nej nu ska jag kika lite bloggs sen mysa! hare bra

en bild till älskling som jag målade förut! hihi bild på våran pingvin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0