;DANCING QUEEN

GRATTIS TOBIAS, HA EN SUPERDUPER BRA DAG!


YOOOUNG AND SWEET. heheh gårdagen blev super bra! tobias fest vart en succé eller hur man nu säger, bästa någonsin typ? dansade som aldrig förr, aldrig någonsin har jag varit så jävla galen när jag dansat! en hel del sköna människor var där. tobias fick en borat bikini av mig zara & amanda, den såg man under kvällen! & tror ni jag tog nå bilder? nej, så tänker sno från linda amanda & sofie sen :) hehe badgirl!


en sliten bella drar snart iväg på innebandy! hööörs


Kommentarer
Postat av: Maggiebell

sv: esch då! antar att du har snygga ben nu med och inte elefantlegs som mig :*

2010-02-28 @ 12:07:35
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0