;MY DRESS

jaha fick ingen bild på den ;) haha menmen, den är galet party snygg! så se upp imorgon ;) ikväll blir några cider med mina kära vänner antar jag, finns nog inget bättre att göra :) & + att det alltid är trevligt :D hehe

jag har varit på förskolan till klockan halv 11 idag, sedan gick jag till bussen, men ingen jävla buss kom så jag &  amanda gick till may´s & solade, skööönt! lite färg tills imorgon iaf! nu skajag välja ut kläder till denna kväll, pussis



UPPT!
jag är skapligt irriterad, när man kommer till träningen äre max 5 persz där, ? om alla tänker så klart fasen ingen kommer, sen klagar ni efter match när ni förlorar, tror ni att ni blir bättre av att "plugga", eller vilken annan som helst dålig anledning, tycker att det är skita dåligt att man inte kommer det är taskigt mot dom som verkligen vill spela, jag menar vafan vi har två matcher kvar , kom för i helvetet & träna, sen slipper ni som tröttnat men förstör inte för alla andra, vi var ett lag? vart tog det vägen?

Kommentarer
Postat av: kotte

håller med fast ändå tycker jag att alla har kommit lika lite. Alltid olika människor där. så ingen ska egentligen klaga på andra för alla har/är lika dåliga på det ju.

2010-02-26 @ 14:09:06
URL: http://kotteisabella.blogg.se/
Postat av: kotte

jag förstår, vet hur du menar har också blivit sjukt irriterad på sånt ibland och du har helt rätt med att det är klart vi inte blir bättre! fattar att man blir irriterad jag menade inte heller någon dummt men det vet du :)

2010-02-26 @ 17:08:05
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0