;PPPARTY TONIGHT

hello folk, lider av chokladbrist.närå. men laddar som fasen till ikv! är så sjukt taggad :) hehe blir min blåa fodral klänning & klackaR! inge jag längtat! igår tillbringades kvällen först med louise, spelade kort i 2 timar typ & snackade skit, sen kom hjärtat mitt & vi svullade chirre med dipp. mumsigt, blev också kinapuffar & kider ägg! mohaha mums! jag måste köpa nå till malin & vicky som har festen, susanna har den med men henne känner jag inte, så känns dumt att köpa något, yeahyeah. har fortfarande nå sjukt ont i min axlar, jävla infektion. jaja ska iaf dansa rumpan av mig ikväll.

har precis duschat med älskling, myyysigt! hihi ska snart hem & sen följa med louise till ica. sen kommer zara,pontus & viktor till mig vid fem, sen glider vi mot tobias. bilder kommer imorgon! lova yaa

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0