;SIX BILLION PEOPLE IN THE WORLD SIX BILLION SOULS AND SOMETIMES - ALL YOU NEED IS ONE

jag är så himla kär :) så börjar dagens tänkade!! kanon bra ju, kikar på våra bästa år just nu,kanon bra ju! tänkte ta med mig innebandyklubban upp till träningen ikväll!! så jag kan skjuta lite, känner att jag måste göra det hihi :D :) sitter & kikar på bikinis till sommaren, det ärju så svårt när dom sitter så jävla snyggt på modellerna, men sitter som skit på mig. usch då slänger in på några jag är lite små kär i. pussis





jaha vad tycker ni?:)

Kommentarer
Postat av: zara

dom på dom 2 sista bilderna ska jag ha också:D:D

2010-02-11 @ 19:29:22
Postat av: amanda

den i mitten var ju skitsnygg!!!!!!!!!!!!!!!!

den måste du köpa. annars gör fan jag det!

2010-02-12 @ 15:20:24
Postat av: Lina K

Snygga bikinis!!=) Särskilt de två sista =) Skulle ju inte vara helt fel att ha en kropp som modellerna till badsäsongen heller ... =P

2010-02-12 @ 21:55:19
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0