- 24 januari

vaknade kl 11, dock så ringde kl halv men ville ju inte gå upp, haha :) matchen började inte så bra men vi tog tag i den kanon bra! super nöjd, förlorade med 8-4, men dom var kanon duktiga så ska absolut inte klaga :) jag vart inte arg en enda gång :D super stolt :D hihi även om jag blev tacklade över sarjen, jag gick därifrån, fick as i baklåren för drog med henne över, men men. haha :) synd att inte älskling kom & kika, det hade varit roligare då! men fick en kram av tobias & kattis, dom var så stolta över mig, så jag är lite mallig nu! hiih ska snart äta pizza :D ost & skinkrulle lättare sagt ;D haha sen åker jag hem till beaver & kikar på ngn film hihi :) sen imorgon ska jag till skolan! sen ringa till virsboskolan, men skriver mer imorgon har ganska fullt upp nu. pussssis

jag älskar er, ni är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2010-01-24 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0