- 9 januari

ska väl börja med att säga grattistill zara som blir 19 idag!grattis stumpan! :) sitter hemma hos hjärtat men min bror & markus, fun fun,? nja sådär faktiskt, försöker planera kvällen, fast kommer inte direkt långt... dom ska väl ut på isen med bilen, men jag tror inte jag vågar följa med :o, men älskling & jag ska iaf ta oss ett varmt & mysit bad ikväll, längtar som fan eftersom han är så söt hihi. fast han tar säkert upp hela badet, nja skoja bara! vi vaknade kl 4 idag, eller iaf jag! trött som fan fortfarande, men hoppas på att få somn tidigt ikväll så man inte ställer om dygnet helt!

sktrim virsbo herrar - kolarbyn kl 1 i tennishallen imorgon!! wohoo


måste tilllägga att jag älskar min pojk mest i världen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0