turkiiiiet. hej

sitter i baren nu, haha ända stället man har internet uppkoppling typ :) jag har blivit brun eller ja iaf framsida, likblek baksida ;) haha menmen tio dagar kvar så! har köpt mig en super snygg hatt! haha dag blev jag först uppvaktad med en ros av en kille i baren sen reseverade han ett bord för min skull & gjorde riktigt  fint på bordet haha, lägger in bilder :) haha lite skönt att det finns någon romantisk kille på denna jord haha, jag är inte intresserad med det är ju kul att ngn tycker att man är fin! haha aja hur som helst är det typ 40 i skuggan på natten<3<3<3<3 & strålande sol! inge bättre, imorgon drar vi ner till havet, sen på kvällen är jag anki på annika utbjudna men killen i baren på tiscotansit!!!! nice hehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0