;BLOGG TORSK

hehe. helt ärligt har jag inte pallat skrivit nå på länge.. fredagen gick ju som den gick haha, vrickad fot nice, den vart bara värra på lördagen. vi hade massor med överraskningar för mami..

vi skulle först på "innebandy", men åkte förbi sura & mamma blev helt paff, när vi kom in till stan fick hon en skorta & nagerlack & smycken av mig tillkvällen. av moster & dom fick hon en sminkning, blev skit bra!

vii kom hem & hon fick vila en stund, sen kommer anna-carin & hämtar henne mig & pappa, mamma fick ha en kassa på huvve, vi körde runt &till slut ko fram till willieboys, fast mamma ade på sig den hela vägen in, & där står hela mammas släkt & sjunger, wiho. glad blev hon, vi käkade & sånt där, sen kommer hela pappas släkt in, hon blir helt chockad, haha as kul ju. efter 20 minuter till strömmar hela lagret in( jobbarkompisar ),då började festen, lillis paul slobban & gustaf spelade i kanske en timme :) sen blev det mssor med dans, hade själv super trevligt. men mammahade nog ännu trevligare:), det var hennes överraskning :)

& idag ka jag till tandläkarn. sköntt. så är ledig;D hehe mormor & sune kör mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0