;HOME SWEET HOME

hehhe, hemma nu eller ja igår, men hade ingen lust alls att sätta mig här & skriva, hur som helst var det jätte mysigt i sälen, trist väder men så kan det ju vara.

torsdag; vi kom fram runt kl 3 & år på en pizzaria, grymt gott vare! hehe sen åkte vi till stugan & packade upp allt, och spelade lite poker! vann första gången iaf! hehe

fredag;vi skule åka skidor med vädret hindrade oss, det regnade för fullt så vi åkte till ett badpalats i lindvallen, mysigt med två olika slags rursebanor, stavning?... & man kunde simma ut, & lite strömma pooler. sen åkte vi hem & mös i stugan för fullt hela släkten. & kiakde på let's dance & jag kikade på så ska det låta, haha älskar det! sen kom paul sent på kvällen, han åkte ända från stockholm den karln.. herre gud så jobbigt. inte några mil det.

lördag; vaknade tidigt & åkte till backen för att åka skidor, hyrde ett par snowblades, vilket var idiotiskt eftersom snön var helt värdelös, skulle ha tagit vanliga skidor. menmen man lär sig väl. åkte ungefär tre år sen gjord ejag illa handleden.. lyckat. så jag mamma & minda GICK tillbaka i en meters snö. kanske 4 km genom skogen.. eller nå ah iaf så var det sjukt jobbigt, vilket ni kanske förstår. sen somnade jag när vi kom tillbaka istället för att sätta mig i solen eftersom det var 31 grader... menmen trött som jag var. sen blev det middag när alla kom hem, & sedan mys till körslaget. finns inte så mycket mer att berätta där..

söndag; vaknade halv 8, packade alla grejer sen åkte vi,tog ungefär 7 timmar att komma hem & snöstorm & bilköer. sjukt jobbigt! men jag & älsklingen hade det jätte trevligt! jag älskar min mattis!


vore ingenting utan dig hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0