;IM HAPPY!!

gårdagen spenderades med amanda jenny & johanna, blev mys till melodifestivalen, dock vann helt fel låt som vanligt, skulle vara salem eller darin som skulle vinna, men röstade på ola... hahaha hans röst är ju så frän ;D hehe.. åkte & hämtade raija & tomas i ramnäs med mattis som sällskap, sen åkte vi hem till honom & sov.

vaknade vid 10, gick hem & käkade bulldeg innan samling, gott vare! sen blev det match, förlorade med 6-2 eller nå, gjorde iaf båda våra mål, jag är super nöjd med matchen, jag gjorde iaf mitt bästa! en match kvar nu bara! tråkigt med sant, åker till sälen om 4 dagar också, roligt! hehe nu ska jag slänga i mig lite käk, sen ikväll blir mys med älskling! behövs nu känner jag! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jenny

skit mysigt!^^

bara att du fick lite damp när fel låt vann haha!

bra kämpat idag btw.

2010-03-14 @ 22:17:13
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0