;SHULULULU

HEYHO.. dagen spenderade på dagis like always, loooooove it!! idag ska jag äntligen träna, vilket jag inte har gjort på två veckor pga att jag varit sjuk. nu är jag hyffsat frisk, lite hosta men vafan nu är jag taggad till träning. helgen kommer bli jätte lugn, tråkigt! men på söndag äre match, lite nervös redan nu, haha! & om en vecka är jag i sälen, hur mysigt är inte det? ska bli roligt att älskling ska följa med också!

har kollat på lite sommarkläder som jag tänker slänga in!


en kavaj över.

till mina sommarbruna ben!




tre stycken cardingan, sjukt bra att ha!

tre söta linnen :)

snygga shortsss

ett tjusigt linne

söta ballerinisar



p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0