en veckas icke skrivande

jag har faktiskt inte haft tid att skiva. jag har varit på kryssning och gjort massor :) 

onsdag: jag var på zumba & yoga med mami & maarit! det var kul med zumba iaf, haha... yogan var det mest tråkiga jag har gjort i mitt liv tror jag! never again!

torsdag-fredag: var på världens roligaste kryssning med min familj & mina vänner! det som hände där stannar där, eftersom jag inte komer ihåg så mycket! haha grymt vare, stort tack till michaela,sandra & conny för att det var nå galet roligt.

lördag: aldrig varit så bakfull i mitt liv, det gungade ända in på måndagsmorgonen.. haha iaf så spenderade jag den med michaela, vi kollade på några filmer & hade det massa mys, sen tog jag slagget där! vakna upp av en hand över mig, michaela måste trott att jag varit någon annan haha.! gullet då

söndag: upp tidigt & hade match, vad än siffrorna visade kämpade vi & gjorde en bra match! sen blev det söndagsmys hemma!

måndag: åkte till tåget kom inget jävla tåg på typ en timme, åkte hem till mormor, åt god luch & sen gick jag upp & sovmiddag på soffan haha.. fint! sen blev det träning! jag stod i mål... ja jag var grym okej! eller? hahahah 

idag är jag hemma från skolan, har ont i hela kroppen & har huvudvärk som en idiot! så ska vara pigg tills imorgon, ska vara i skolan från kl 09.00-20.00... fyfan död tjej imorgon. sen lire mys på kvällen yey!

kram... bästa ni
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0