im fine, really?

klart. hade en ta mitt liv dag igår.. haha blir så efter en galen helg!

har tänkt en hel del på sistone om allt möjligt, som att mitt liv förändrades på en natt typ, har ändrat mina åsikter om en del saker. nämner inget men det känns som att jag lekt av mig när det gäller en del saker, och kanske borde ställa mig med båda fötterna på jorden & hitta en väg att börja gå på. det behövs nu! måste ta & bli lite mer känslig, klart det är svårt att bli mer känslig efter att ha fått dras med en idiot i ett års tid!? haha inte så konstigt, men måste våga öppna mitt hjärta igen, jag vill det, frågan är bara hur jag ska lyckas öppna det. nej jag låter som en idiot haha... nej men skitsamma..

Imorgon ska jag till västerås med min älskade vän elonpelon! sen följer hon med mig hem! hihi och sover hät, får se vad morgondagen har mer att erbjuda sig, nu ska jag ligga i soffläge hela kvällen! kram

brun jag var!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0