sanningen svider gumman!

jag sjunker inte lika lågt & skriver om hur dålig du är och alltid varit, eftersom jag inte tycker så! men en sak kan jag skriva, att man skriver inte så, hur äkta är man om man inte vågar berätta det till sin vän!? men skriver ut det på sin blogg? hur bra vän är man då egentligen? vad jag har gjort? varför ska jag be om ursäkt utan att kunna försvara mig!? eftersom jag inte vet vad jag gjort. tycker det är sjukt, men nu vet jag precis varför du gjorde det här, det hade varit lättare att sagt som det var istället för att börja bråka? det är din förlust inte min! och angående att jag har lagt ut bilder på mina vänner!? ursäkta, jag har flera vänner, trodde inte det var förbjudet?! känns som det är svartsjuka som ligger i luften!

och nej jag menade inget illa. men jag tycker det är så sjukt! det finns människor till allt!

p.s jag gillar mina tjejer i skolan, vi flummar på cola. fint eller? räkor kke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0