stackars tjej!

det är galet hur patetisk du är, att du drar dig tillbaka till dina gamla vänner som absolut inte dög åt dig? som inte hade någon klass alls? vad är det?.. jag hatar falska människor & du är verkligen falsk rakt igenom! hur orkar du? mår du så dåligt att du måste få andra att känna sis lika så, och ditt careface snack är bara bullshit, du bryr dig egentligen så himla mycket, men varför tänker du dig då inte för då? fan var ärlig! det kommer man väldigt långt på. och om du fortsätter med dina feta lögner kommer du inte komma någonstans, kanske ut i skogen? men fan inte längre.


ursäkta, men den här tjejen betydde så jävla mycket för mig, sen gjorde hon något som man bara inte gör. det är synd. menmen bättre att se vem människan är i tid! och jag behöver inga falska vänner!


till mina underbara vänner säger jag såhär, ni är bäst i världen i love you all, and you know who you are :D <3

Kommentarer
Postat av: michaela

i love you too!! <3

2010-12-01 @ 19:05:24
URL: http://michaelasinkkonen.blogg.se/
Postat av: Elin

<3

2010-12-03 @ 09:58:29
URL: http://lundevallll.blogg.se/
Postat av: louise

ta det med mig ist för att skriva det på bloggen om du måste få ut allt det där. jag förstår fortf inte va jag gjorde som va så hemskt? det enda va att du vart arg för att vi inte fråga om du skulle med till hannes den där fredagen? sen messa du fredrik och fråga om han ville köpa din biljett för att du inte ville med längre. fattar liksom inte va som var så fruktansvärt hemskt? skulle vilja veta.

2010-12-04 @ 17:49:19
Postat av: Erica Drwiega

lägg din tid på folk som är värd den istället! puss på dig gumman!! <3

2010-12-06 @ 15:13:52
Postat av: rebecca

puss på dig sötan!

2010-12-07 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0