"tyck synd om mig" eller...

fick inte ta ut min tandställning på grund att att dom hade tänkt fel, och gjort fel. så nu gjorde dom rätt iaf. varit besviken hela dagen! usch.. ska rabbla upp allt dåligt med min dag eftersom att jag är depp kan allt komma på en gång..

1. iskallt ute
2. fick mens i skolan.. på toan dock, det var väl iaf positivt..
3. haft världens mensvärk, åt knappt nå i skolan.. mat (U)
4. mina skor läckte in vatten/blötsnö
5. tandläkaren gjorde fel, jag spårade..
6. jag har feber!!!!

ni ser mitt liv idag är som om gud vill mig något ont.

har även insett att jag vill spola tillbaka mitt liv två år.. två år & rätta till alla felen & börja om från början, då slipper man tänka så mycket. sakna så mycket och hata så mycket, men vad vore livet utan uppförsbackar? jo ingenting. hoppas att morgondagen blir bättre iaf, blir hemma från skolan dock är ju sjuksjuk... usch vad jag mår dåligt. ska nog anställa en mysig kille som kan servera mig massa gott & hålla om mig nu när det är så kallt.

sen saknar jag min superduper döda/underbaraste ponny!! tänkt på henne hela dagen, vill bara krama om henne.. hittade min gamla tävligskavaj och luktade på den, den luktade bella.. usch så sorgsen jag är idag.. kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0