UNTZ UNTZ UNTZ

fredag, lördag, söndag & måndag.

fredagen spenderades i fagersta, en maskerad fest som bea & sofie hade fixat! det var kul, blev bara alldeles för mycket haha.. men som sagt helt klart godkänd kväll, hade varit roligare om man hade kunnat stått upp en timme till!

lördagen spenderades med elon, vickan & mallan med familje geni, sedan drog dom på krogen, vilka svikare! sen slockna jag direkt jag kom hem! haha
söndagen, klockan ringde kl 9, men vaknade vid 8. sen drog jag iväg på samligen vid kl 10,vi spela match i askersund, typ halva världen bort.. nej men ca 2,5 timme! vi förlorade trotts vi var bättre, menmen careface på det. sen drog jag vidare till västerås hem till rebecca där hon & frida var! sen drog vi på fest i skultuna! mathias fyller ju år idag så vi firade honom! var kanon kul! trotts att det spårade haha. festen slutade i slagsmål och massa andra tokigheter.

idag har jag varit äcklig & tryckt kebab med elon & tränat. nu är jag trött & är bakfull. idag är faktiskt en dag jag tycker synd om mig själv, det måste man ju få göra ibland! så äre.känns som att jag har komplicerat ihop mitt liv lite granna, måste styra upp detta nu, ska börja med ett glas saft. kram

en gullebild sen i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0