-

blir bara så fruktansvärt besviken på dig. du är fan inte snäll som en vän ska vara!


läste min blogg från början till slut idag haha. inte nå fjortisbilder jag hade. hihiih aja hur som helst har jag varit i skolan idag! var skoj, sen blev det bowling med louise fredrik & hans kompis! gick bra för att vara jag. louise kom sist! haha dålig hon är!

igår hade jag träning, gick åt helvete & vrickade foten två ggr, är svullen som en gris :(.. och har massa mea ont, samma fot som jag vrickade i vintras :( buhu men jag överlever, på torsdag blire träning igen men först ska jag fika med paul på stan hihi! myyys nu ska jag sova.


kom ihåg att jag älskar mitt liv!

gammal bild, ett & ett halvt år sen jag la upp den i bloggen.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0