chacha bloggen

hehe.. MIN mamma har kommit hem! är super lycklig saknat henne, är väldigt mammig! haha mammas chey ;)

den här dagens har jag varit i skolan, blev vivaldi till lunch med katjabitch & linnea! min mystjejer! sen gick vi på stan sen & köpte en stickadtröja från Rut mfl :) super nice! sen har jag bara legat hemma & tyckt synd om mig själv eftersom jag har en sjujävlamensvärk... louise & niklas kom hit & kikade på satc 2 också! bra film! nu ska jag snart krypa ner i sängen & tagga tills matchen imorgon! duttichey är nykter en fredag kväll, första & sista gången kanske? haha nejdå! justja köpte två ringar tidigare i veckan super snygga! nej men godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0