livet..

jadu suger.. nejdå men vafan blir så jäkla stissig hela tiden, där jag trivs känns det som att jag inte suger. och det känns jobbigt! som bara den faktiskt, jag kan ju inte alltid må bra? eller kan jag? blir bara så fundersam på allt, nä nog om det..

IMORGON är det klass fest, ska shaka sönder hela v-ås, det behövs faktiskt! kännar att jag måste skaka av mig några kilon, ska ju snart till egypten.. så måste trimmas lite! ska börja ut & springa & börja med lite sit ups + armhävningar varje kväll! ja två månader, då lär ju något hända? hoppas jag det visar sig! kan ju inte komma dit som en flodhäst lixom haha... nä men nu ska jag faktiskt dricka upp min cola sen bara vara cool framför face. kramis

en sjukt gammal bild, men gud så jag saknar mitt hår :(


Kommentarer
Postat av: Louice

jag ojdå då har du ju haft den länge:O

Så skönt endå(A)

kram<3

2010-10-14 @ 22:28:17
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0