LYCKLIG

ja jag är lycklig av många anledningar!
- jag ligger inte efter i skolan trotts att jag varit sjuk nästan hela veckan!
- jag har träffat min älskade vän katja idag! hjärta
- HUGO & PAOE HAR GJORT SLUT! nu kan hugo äntligen bli min ;) haha
- det snöar i sthlm men inte här!!!
- & jag är en bra människa som bara trackar ner på dåliga människor som inte förtjänar ett skit.

ni ser.. haha match på söndag, blir säkert storstryk like always, närå vi vann ju sist! vi lär ju fixa det igen.

JUST ja läste i fagersta posten att det stog om våran match, det var ju våran första vinst efter två storförluster, jag stog med som tremålsskytt och fick ett plus i kanten haha! brabra känd i fagersta nu eller?  ne nu ska jag börja plugga lite så jag gör något vettigt denna helg, kramiz babes!


Kommentarer
Postat av: Sara

Våran stjärna.. hihi

2010-10-22 @ 15:47:49
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Morbror

Ja du ser, de ligger i släkten ;)

2010-10-26 @ 06:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0