sex

fint!

idag har jag varit i skolan som vanligt, fast hade simning, dog tre ggr! jobbigt! sen mötte jag upp nattis & vi åkte till assist för att kolla en ny sticka åt henne, blev en unihoc! sjukt snygg! sen åkte vi vidare hem till henne & jag vi se henne nya hem & sådär! super mysigt, sen bjöd hon på en jätte god kyckligsallad! sen kom jag hem vid 7 & har sappat mellan tvn & datan sen dess:) hehe en härlig dag

är ledig både imorgon & på fredag! så sjukt jävla skönt!!! behövs, ska försöka komma igång med engelskan, projektplanen ligger ju ute på schoolsoft så bara att jobba hemma tänkte jag! så har jag något vettigt att göra mina lediga dagar! sen ska jag på innebandy träning! längtar & hoppas det går bra! nu ska jag fortsätta kika på kungarna! vi hörs.. pusssss

;) mest söt

Kommentarer
Postat av: Louice

När fan fick du tandställning:O?

2010-10-14 @ 22:19:31
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0