yes im a bitch and i know that you like it

jaha måndag igen! usch helgerna går så fort! helgen har jag spenderat mycket bra enligt mig haha! blev en lugn kväll i fredags, eftersom jag hade match i lördags, åkte på storstryk! hehe inge kul.. sen så pimplade jag & michaela vin och jag böev lite för dragen & fick för mig att åka till fagersta på fest, vilket jag också gjorde haha.. sen träffade jag massa godingar! mycket trevligt faktiskt! men problemet var väl egentligen att jag inte tänkte på att jag inte hade någon skjuts hem.. så kollade genom hela kontaktlistan & ingen kunde, antingen drack dom eller så var dom inte hemma, eller så sov dom. så jag var tvungen att ringa min söta moster som såklart ville ha hem mug från fagersta haha.. gullig hon är! så hon kom & jag såg att hon hade två 80-tals snyggingar i bilen, jo min mamma & morbrorstjej! som moster plockade upp efter vägen i virsbo haha. dom hade varit på 80 talsfest så dom var påväg hem. sen käkade vi på IPgrillen sen åkte hem! söndagen var pest&pina.. blir ju så dålig av vin! men iaf så åkte jag & kollade på herrarnas match i sala, dom vann med 17-4 mycket bra! sen låg jag mest & mådde dåligt hela dagen hehe... idag mår jag fan inte bättre åkte hem tidigare från skolan för jag fortfanade är sliten! men ikväll blir det träning


JAG SAKNAR TURKIET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0