bättringsvägen!

yes imorgon ska jag till skolan äntligen! :) hihi så sjukt rastlös! men ikväll ska jag spela tp med min kära vän andreas även kallad bäver, hehe :) sen imorgon åker mamma & pappa till egypten.. skönt nee. mamma har årecis sagt att det har spökat hemma också. kul.... hur ska jag våga sova själv? simon är ju knappt hemma så det är ju ingen tröst! får be mina vänner sova här med mig! blir nog super mysigt, elin skulle sova här en dag iaf var det bestämt! sen ska jag höra med amanda också. för amanda & jag har knappt setts på sistone, tråkigt! nu ska jag snart slänga mig i duschen och bli en ny människa igen! hehe. snart helg & hundvakt, får bli en party kväll i helgen! hihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0