politik+

jag vet jag får inte rösta men jag har min åsikt & någon annan har väl sin inte blir jag arg för att den röstar som den gör och säger att det är fel. men dom människor som sitter & säger att man är dum i huvudet för att man röstar på ett dåligt parti enligt dom och att man ska ta bort dom från deras vänlista om man röstar på något man själv hatar? vad fan är det, vi bor i ett demokratiskt land! inte i en diktatur!!!!

själv tycker jag att moderaterna är helt ok, jag är inge hejja på något parti.

idag har varit en skönt dag, elin väckte mig sen drog jag dit & tog en rök! mysigt vännen! du är brabra!! sen lagade jag mig lite mat, stuvisar!! haha vilket jag lagade för en halvtimme sen också. får inte nog av det haha... sen blev det över till moster & fika! mysigt som fasen, fast dom började snacka poitik... politik snack överallt tamefan haha.. sen kollade jag på herrarnas träning med elin :) & nu gör jag väl ingfet än att stör mig på folk som "attackerar" andras åsikter. om en vecka njuter jag av att snacket kanske gått över. nu blire sängen med kudden myyyys.

blir en sommarsöt bild!


Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Isabella,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney XD. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney XD

2010-09-20 @ 15:25:38
URL: http://youtube.com/disneyxdse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0