en mening är mer än ett ord.



mina älskade vänner, vad vore jag utan er?


idag har jag & mina fina conny varit tsm i 3 månader. mysigt! tror det firas med ett gympass tillsammans senare, men jag vet inte.

idag mår jag inge bra alls, allting känns fel. skolan är det största felet. jag mår inte bra utav skolan. jag blir så gott som gråtfärdig direkt jag kommer dit, känns inte rätt alls, jag klarar inte av det. jag känner mig så dålig för att jag inte gör det. jag hatar allt tjat om skolan, att jag inte sköter mig. jag erkänner, jag mår inte bra när jag är där. missförstå inte, jag älskar mina fina vänner i skolan, utan dom hade jag inte gått kvar över huvudtaget.jag klarar inte av arbetssättet vi jobbar på. jag kan faktiskt inte ta så mycket ansvar när jag inte kan någonting, som ni säkert vet har jag riktigt svårt när der gäller svenska, berättelser noveller mm. jag har ingen fantasi alls och får ångest när jag inte börjat när det skulle vara inne för några veckor sen. jag känner mig dålig. kass rent utsagt.

måste tag i mig själv, i mitt liv, men jag kanske behöver hjälp på vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0