H&M

yesyes internetklickarN isabella maggan hauki... blev bara lite smått.. en fin tröja till min älskade och små grejer till mig själv!!

idag har jag varit i skolan och sedan lunschat och varit på stan med mina bästa! efter stan blev det en vända på gymmet med tjejerna. är helt slut i kroppen nu!! igår var det ju fotbollsträning, det var verkligen superduper roligt! önskar att det var massa folk här i byn som ville spela. men det är det ju inte. riktigt synd faktiskt!!

nu tycker jag att conny ska komma och mysa med mig! hhihi. jag är verkligen super lycklig!

kikar på hockey just nu och väntar på att färjestad tar smguld! helt jävla fucking awsome!!!

det här har jag beställt plus en väst och en ny hatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0