myskväll med bästa elin!

haft en jätte mysig kväll med elin och adam. vi kakade god mat och massa godis! hihi sen kom bullen & putte upp en sväng, roligt att träffa bullis!!!! inte alls ofta vi ses nu förtiden när hon bor i västerås och sådär. sen blev det dax för mig och elin att dominera på wii... började med super mario bros. men gick ju åt pip svängen, så vi lirade tennis, jag var björn borg hähähä.. men hon vann.. men det gör inge, lika roligt var det ju för det. nu sitter jag hemma med conny, min älskling hihi..

KÅMPIS DET GÅR BRA NU, eller?äsch ska styra upp lite i mitt liv nästa vecka. lever mitt liv denna helg.

imorgon ska jag hem till sandra på tjejmiddag + henne killkompis, ska bli trevligt. senare på kvällen blir det bastu och förtära lite alkohol, tänkte spöa grabbarna på ölpingis också, lika bra när man väl är igång...

nu blire sängen och vika lite fjädrar.. ja tyck att jag är störd!! puss

lite bilder från mobilen.. häähähhähä








Kommentarer
Postat av: kotte

gillar din tatuering bella!!

2011-04-10 @ 20:33:25
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0