call me bitch, I don't care.

livet leker. ena sagen rullar det på bra & den andra int. idag mår jag riktigt bra. sov hos hjärtat inatt. såå mysigt! finns det något bättre än att vakna upp med någon man verkligen tycker om? nej jag tror faktiskt inte det. just nu sitter jag och väntar på att oth avsnittet ska bli klart. tv shop på tvn, finns det nå sämre? haha,

idag ska jag träffa min fina vän viktoria. tänkte höra med henne om hon vill komma hit så kan jag kanske bjuda på ngt gott fika :) eller ah ica har säkert en hel del gott man kan trycka i sig! hihi

igår umgicks jag med min kära elin :) vi snackade en hel del om allt till inget. så glad att vi fått tillbaka kontakten. sen har hon ju vääärldens finaste adam, min brylling faktiskt! hihi massa kärlek till dom två gosarna!



söta killar.. hahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0