imorgon äre fredag!!!!

imorgon äre fredag och då ska jag ha en myskväll med min älskade pojkvän. vi ska börja med att göra tacopaj tillsammans och äta det med min familj sen ska vi hem till honom och ha en mini disneykväll. ska bli super mysigt. han fick välja två filmer och jag valde en! hihi han ville ha lite mer action i sina, och jag ville såklart ha massa kärlek. har längtat hela veckan faktiskt!

på lördag ska jag, elin och michaela hem till evelina för att fira henne. fast hon fyller på torsdag nästa vecka. hursom så styr hon upp en middag & efter det fest. ska bli super roligt!

hihi gillar den här bilden. jag är verkligen såååååååååååå söt


MYSFREDAG <3


TÖRNROSA

VÄRLDENS BÄSTA HERKULES <3

"DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HAAA!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0