isabella maggan hauki, finns det någon bättre?

såklart inte, eller iofs är mina närmsta vänner inte långt ifrån haha :D

idag efter skolan åkte jag hem till viktoria, hon bjöd på fika & vi snackade och hade det trevligt som vanligt, senare drog jag eill elin och umgicks lite med henne och michaela. fina vänner jag har hihi. har faktiskt inge att skriva om, om jag ska vara riktigt ärlig. hur som så har jag typ ångest som bara den att jag inte börjat på min rymduppsatts i skolan som ska vara på 8 A4, sista inlämningsdagen är på fredag, känns riktigt jobbigt, har ingen insperation alls, och vet inte alls vad jag ska skriva om, det ska handla om något som händer just nu & i framtiden, och hur det påverkar och blablabla. snälla kan inte någon ge mig lite insperation, då man åtminstone kan komma igång, det är ju det som är svårt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0