love me, love me, say that you love me.

har dragit ner två filmer, jag aldrig hört talas om. det är två kärleks filmer. finns inge bättre tänkte kika på ena idag sen den andra imorgon. sen på fredag får jag mysa med min snygging igen. vi tänkte åka till västerås & shoppa lite sen äta ute. lite ensam tid för oss bara, ska faktiskt blir riktigt mysigt. sen på lördag ska vi prova på och göra en pestopasta som jag har recept på. och mysa ännu mer.


jag trodde aldrig att jag skulle få känna kärlek igen, men jag har hittat den. jag vet vart jag står nu, och vet vad jag vill. och allting med conny känns verkligen så rätt! han är mitt punkten av min vardag. han är det bästa som hänt mig. även om jag sagt så förut menar jag det nu. jag fann något bättre och tryggare. me and you <3




Kommentarer
Postat av: cecilia

ni är sååå gulliga tsm :)! hihi

2011-02-24 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0