skolan, mycket trevligt!

sitter i skolan med linnea & katja, erica drog & luncha med hennes vän. vi har suttit i grupprummet hela dagen & pluggat arslet av oss! haha. iaf så gott som det går. har lämnat in matteuppgiften nu, och estet så det känns ju lite skönt, nu fortsätter jag med att arbeta om rymden. blir bara så jävkla trött på att när man söker på något om rymden på google. kommer den där jävla filmen "i rymden finns inga känslor", så är skapligt trött på't...

idag ska jag vara med min bästa conny, eller ah som det är bestämt iaf, vi ska ses och kika innebandy, ska även hem till elin & bobby innan, tror jag? pussa adam sen gåt till innebandyn. blir nog kanon! hehe

imorgon ska jag på födelsedagsmiddag på gränden för att fira fina frida som fyller 17 år idag, ska faktiskt bli riktigt trevligt! sen blir mys med min bästa michaela, mariokart & massa skitsnack.

även hittat några snygga favoritsmycken jag lär klicka hem. min pappa är tött på att jag köper en massa grejer hela tiden, men vafan, han köper kläder varannat år. & jag bara går upp mer & mer så lär ju köpa mer & nya grejer som passar haha.

KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0