Friends<3

Har umgåtts mycket med Elin, Michaela och Sandra på sistone! Är super kul att vara med er! Elin och jag var tajta förut, så kul att hitta tillbaka till varandra!!! Och michan är bara galet underbar! Känns som verkligen allt vill gå min väg!



Igår umgicks jag med Michaela och Elin innan träningen sen efter lekte jag med C en stund! Super mysigt, eller ah synd att det var hockey på tvn...

Det är nytt år mina vänner och det ska bli det bästa året i mitt liv! Fyller 18 om några månader sen börjar det roliga! Längtar som bara den!!! Har lite planer för sommaren.
• resa med mina pullor i maj/juni.
• p&l med m&s
• sommarjobba
• power meet
• en party resa i slutet av sommarn!

Det här var bara början av mina planer! Den kommer fyllas ut!

nu ska jag berätta för er om vad som har hänt medans jag har dissat datan!

jag har varit på cup med laget, vi vann cupen.. gud så trevligt! det kändes som vi behövde det! här kommer lite snodda bilder från sandra från cupen!

jag fick massage av wine, var super skönt kan rekomendera det!

fick hämta pokalen & fick ett ännu bättre pris, en kram från en riktig sötunge! gooose!!

<3

firade med n kebabrulle! jippii. sen köpte jag en klännig i avesta!
superduper snygg, den kommer ni få se mycket av sen ;)

har haft mysiga wii kvällar/ svettlan med brudsen,
för det mesta med michaela & sandra. men även elin
har varit med ett par ggr. MARIO KART <3 och mario bros 
michaela har både varit blond & brunett tiden jag har varit bort,
ni får två svettiga bilder på na!

blondi

brunetti girl

har även firat nyår med mina kära vänner!
bilder snoffa från elin, ( finns på mina länkar)

michaela och bobby

fina elin! jag är stolt fotograf! ;)

hugo rosas flickvän!

michan och jag...

hehe conuu

har ju även varit på decemberrocken med fina flickor! fast har bara två bilder.

me and sandy! <3

jag & bästa m <3



allt för mig just nu! kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0