hockey... död åt hockey

jag isabella maggan hauki hatar hockey av hela mitt hjärta, det är en meningslös sport som man iprincip får döda varandra i.. iaf när herrar spelar. damerna får knappt röra varamdra. tycker det är en orättvissport som kan förvinna. nu vet ni vad jag tycker om äcklig hockey. vilket påhitt...

vaknade rätt tidigt, men orkade inte kliva upp fören vid 2, min kära tjatade tills jag blev irriterad och klev upp. vi har precis blivit bjudna på mat hemma hos mig, eller ah mina päron bjöd.. smakade väl sådär. han gillade det iaf! det är ju bra det iaf! ska snart upp & kika på träningen. sen blire nog sällisspel med mina godingar! sen tar jag slagget hos c inatt igen! mysiigt.

saknar min vicka också.. måste ringa henna någon dag & höra om hon vill ses!


hittade bilder från mitt arkiv, jäklar vad jag har förändras. eller?






*
*





Kommentarer
Postat av: amanda

HEJ BABE! såg på fejjan att ni är tsm nu,

congratulations:)

2011-01-07 @ 13:11:47
URL: http://amandaahjort.devote.se
Postat av: vickipicki

bara ringa baby ;P

2011-01-08 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0