fuck yooouooou ohohoh

det är mycket tankar som flyger runt i mitt huvud just nu. en del människor som man ''slutat bry'' sig som. visar sig vara riktig jävligt falska, så mycket pepptalk med mig om en del saker, och sen såhär, haha. underbart eller? nog om det nu vafan.

idag ska jag ringa, eller ah min mami ska ringa och kolla med lokal och se om den är ledig, sen ska jag väl bara chilla, försöka träffa mina bästa vänner ochså såklart- elin & michan!

en del kommer alltid finnas kvar, en del kommer inte.

OM 4 DAGAR TATUERAR JAG MIG! skaaaaapligt nervös.

all girls <3

fina sandra and me!


Kommentarer
Postat av: e S o h

Puss på dig Bella! <3

2011-03-31 @ 12:45:27
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0