värt

känns så jäkla onödigt att ens skriva ngt just nu eftersom jag inte har ett smack att skriva om.. haha brist på händelser i mitt liv just nu, känner att det behövs lite mer spänning.

JAG FYLLER 18 OM UNGEFÄR EN MÅNAD! yey.. hehe. och jag ska ha en "liten" 18årsfest för mina vänner och sådär, men fick reda på idag att den lokaelen jag ville hyra gick inte att hyra tyvärr :/ så blir en störrelokal, det betyder ju att jag måste bjuda mer folk... dryyygt, inte direkt roligt om det är en stor lokal med lite folk. så mer folk får det helt enkelt bli, får väl bli sånna som man kanske inte direkt umgås med längre men fortfarande har kontakt? eh vad vet jag. hoppas det blir världens bästa dag iaf!

jag har fått mina kläder från hmtill posten, hämtar ut på freeeedag :D



Kommentarer
Postat av: Sara

Man hoppas ju på en inbjudan..:P hihi

Skojja bara..

hoppas det inte är föööör lång väntan tills du fyller

Kramis

2011-03-24 @ 15:18:00
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0