bättre sent än aldrig.

var ju ett bra tag sen jag skrev här. men har lite nytt att upptatera iaf!

i lördags hade jag 18 årsfest i folketshus, super kul var det. kom 120 personer och det vart helt klart lyckat, tummen upp! dagen efter sög ju ganska hårt iaf, gick upp sju på morgonen efter 4 timmars sömn och åkte ner med mamma och pappa och städade, och jävlar i helvetet vad mycket skit det var.. någon hade kissat på väggen på herrtoaletten, folk kastade snus och tuggummi på golvet. sen alkohol över hela golvet, men det räknade jag iaf med. inge bråk så det var ju chill..





tack allihopa <3

världens bästa linnea och jag har gjort klart nästan alla arbeten i skolan! yes för oss! sen har jag shoppat lite i veckan, 4 toppar, ett läppstift, örhängen och klickat hem två par shorts till conny, köpt leggings och body butter. nu ska jag lägga hemklickningen åt sidan ett tag, blir rätt dyrt har jag kommit framtill, eller ah min mamma tyckr det.. haha

.

du är luften jag behöver för att andas. jag älskar dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0