long time ago

länge sedan jag skrev någonting här... har haft det super bra som senaste veckorna, känns rätt skönt att vara 18 faktiskt.

i lördags var jag först på kalas och sen blev det mys med mami i soffan ett tag, vart fett sugen på att dra ut så jag ocg conny drog till stan vid 11, han drog till bmb till hans vänner och jag mötte upp dennis, emil mm vid silk, var helt okej! blev inte full fören en kvart innan vi drog typ haha.. men roligt att umgås med kära vänner! söndagen bestod av massor, upp på morgonen vid halv nio efter att ha sovit i 4-5 timmar, konfa för min kusin, åkte till v-ås och kikade när min ella dominerade på fotboll! dom vann med 10-7 och ella gjorde 5 mål! såååå duktig! sen blev det hockeyfinal, no comments... haha

jag älskar hur du rör mig, ser mig och älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0