snor den av min fina vän

har man tråkigt i skolan, så har man..

Lovar du att vara ärlig? kanske

Du heter: isabella

Smeknamn: bella

Favorit sommarlåt? massa

Beroende av: vänner

Vem behöver du mest just nu? ingen speciell

Vad tror folk om dig? haha jadu..

Stämmer det? beror väl på

Vad får du oftast komplimanger för? mina ben kanske. eller mina stora ögon

Vad säger du för att imponera på någon? haha ingen aning

Hur imponerar man på dig? är charmig och trevlig

Brukar du skratta för dig själv? varje dag

Vad står det i ditt senast inkomna Sms? <3 

Var bor du? virsbo

Trivs du där: för de mesta

Äger du några converse: ja

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk i mot något: nja inte så farligt så,

Har du haft sex idag: nä

Nästa mål i ditt liv: resa och leva livet

Hur svarar du i mobilen? ja hallå

Vem ringde du senast? mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag försov mig.

Antal timmar sömn inatt: 10

Brukar du komma i tid: nja oftast

När mår du bra: när det är fint väder och har mina kärna runt omkring

När blev du fotad senast: i lördags

Hur känner du dig nu: rastlös som bara den

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: dom är äckliga men vafan, man lär ju ha något att gå på.

Vad saknar du: ridningen..

Hade du en bra kväll igår: ja

Rakar du benen: aa

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 10-11 på vardagar

Är du blyg? nej

Sysslar du med någon idrott: innebandy

Vill du hellre ha mail än brev: brev är ju helt klart roligast! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut

Har du spytt offentligt:  nja. kanske i yngre dagar

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex,runka kissa mm

Är du nöjd med ditt liv: absolut, synd att klaga!

Är du bortskämd: om jag får svara själv, nä.. annars kanske lite

Vad gör du i morgon: ska på krogen med fina vänner!

Vad är det värsta du vet? idioter

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? haha kenza kanske?

Vad längtar du till? sommarlov

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå

Vad använder du för shampoo? olika

En speciell dag du minns: finns för många

Hur gammal är du: 18

Tycker du om någon just nu: ja

Om fem månader: absolut!

Du samlar på: komotiv när jag var liten, haha just nu ingenting

Gröna eller röda äppeln: gula?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: elin, michaela,elin e och viktoria.

Gillar du golf:  Minigolf äger fätt

Vilken tid gick du upp idag: tio över 8

Har du sovit i din egna säng inatt? yes

Har du strumpor på dig nu: ja

Vad ska du göra ikväll: jadu

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: igår

Laddar du ner musik och film från Internet : dum fråga

Vad skulle du göra om du vann en miljon: dra utomlands! och bjuda med alla mina bästa vänner!

Bär du glasögon eller linser: nepp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha ah shit.. närå!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika.

Har du piercing: nepp, men om en vecka ;)

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: ne

Är du bra på att laga mat: bäst!

Gillar du att dansa: bästa som finns

Är du flygrädd: kan man säga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0