panikångest

en del vet inte vad panikångest är. och jag är trött på att folk gör en till åtlöje pga detta.

  • Hjärtklappning, bultande hjärta eller ökad hjärtfrekvens
  • Svettning
  • Darrning eller skakning
  • Muntorrhet
  • Svårigheter att andas
  • Kvävningskänsla
  • Obehag eller smärta i bröstet
  • Illamående eller magbesvär
  • Yrsel, ostadighet, svindel eller matthet
  • Overklighetskänslor inför en själv eller omgivningen
  • Rädsla att förlora kontrollen eller sitt förstånd
  • Dödsångest
  • Värmevallningar eller frysningar
  • Stickningar/domningar i händer eller fötter

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är det värsta jag har upplevt i mitt liv..

Jag lider av panikångest även om folk inte tror det..

Inte det lättaste att leva med men man gör sitt bästa.

Kram till dig..

2011-09-08 @ 09:08:09
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0