wierdo

vad vill jag? jo jag vill vara lycklig. det ska alltid vara något, alltid!!

på fredag ska jag på begravning, kan inte datta att det är en månad sen idag. en månad sen du lämnade oss vackra sirpa! livet är så jävla orättvist... jag trodde att allt var menat. men hur fan kan det vara menat att en fin människa får lämna världen allt för tidigt? fan jag kan inte ens tänka mig in i michaelas och daniels situation. jag vill bara hjälpa, men kan inte göra ett skit. alla säger att som finns där, jag finns här! alltid. men känns som det finns ett skit jag kn finnas här för, vad hjälper jag! jag känner mig så hjälplös. det är helt sjukt.


det finns massa annat just nu. som inte riktigt är skrivbara än, men fan vad jag inte är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0